Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ne pristajem na kapitulaciju! Ne dam Kosovo za bilo šta, pa ni za sat i po putovanja do Niša!

Komentari (24) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 07 mart 2023 10:17
bravo
Svaka čast ocu Đogu za ovaj izvanredan tekst.
Preporuke:
54
4
2 utorak, 07 mart 2023 10:23
Id
Postovanje za gosn Djoga na ovom velicanstvenom i postenom iskazu.
Jos vise od divljenja prema gosn Djogu, iskazujemo prezir prema nedostojnom SINOD- u SPC.
Preporuke:
48
2
3 utorak, 07 mart 2023 11:21
Prigradski
Sve lepo receno-samo jedna stvar : do vas je,svestenika da napravite pritisak na patrijarha koji se "pravi mrtav" povodom Kosova.Plus ste(vecina vas)godinama zatvarali oci I podrzavali ovaj rezim uprkos ociglednoj destrukciji koju oni sprovode svaki dan-institucije,zastrasivanje naroda,upotreba "navijaca",kupovina izbora..vi kao moralna vertikala ovog naroda ste bili DUZNI da dignete svoj glas ! A vi ste to pasivno posmatrali I usput ih jos odlikovali.
Patrijarha da pritisnete I da demonstrirate vi tu nepokolebljivu volju I kosovski zavet,a narod ce vas rado podrzati.Dela,oce,a ne reci !
Preporuke:
50
2
4 utorak, 07 mart 2023 11:22
Susjed
Nisam Srbin pa bi volio da mi neko odgovori na sljedeće:
1. zašto bi ispunjenjen Kosovskog zavjeta moralo biti uvjetovano držanjem Kosova? Srbi nisu imali vlast na Kosovu 500 godina i opstali su jer su imali Kosovski zavjet, ne zato što su imali vlast na Kosovu.
2. kako zagovornici vraćanja Kosova pod suverenu vlast Beograda misle ubijediti tamošnje Albance na život u Srbiji? Ne vidim da su Srbi išta ponudili Albancima, niti da su pokazali minimalnu volju da ih prihvate kao dio Srbije. Šta o tome kaže hrišćanstvo?
3. Šta ako Albanci odbiju povratak pod vlast Beograda i ponovo krenu s otporom? Da li je Srbija spremna spremna na plaćanje cijene za ispunjenje tako shvaćenog Kosovskog zavjeta (Kosovo kao teritorij, ne kao zavjet)?
Hvala.
Preporuke:
12
49
5 utorak, 07 mart 2023 11:59
Radoje Bembašić
Ne grade se pruge i putevi da bi srpski građani udobnije putovali nego da se NATO tenkovi što brže i lakše prevezu preko umiruće Srbije.
Preporuke:
53
3
6 utorak, 07 mart 2023 12:26
Vis
Ovako govore i deluju pravi naslednici blazenopocivsih Patrijarha Pavla, Mitropolita Amfilohija, Vladike Tase, Nikolaja Zickog i Justina Celijskog i drugih velicina SPC! Istovremeno Prvoslav iz Dervente govori jezikom politikanstva i neistine, sludjujuci jos ovo malo pameti sto je ostalo kod namucenog verujuceg srpskog naroda.
Preporuke:
35
4
7 utorak, 07 mart 2023 12:32
Deda
Sada je svima jasno da je SINOD SPC svojom podrskom domacim kolaborantima sa nasim dokazanim neprijateljem postao saucesnik i izvodjac radova u okviru “ specijalne NATO operacije prepustanja KIM UCK/SAD ubicama srpskog naroda i to bez otpora”
Preporuke:
38
0
8 utorak, 07 mart 2023 13:05
Prigradski 2
Za postovanog Susjeda :

Verovatno ce vam neko bolje odgovoriti,ja Sam obican gradjanin

0. Vas Predsednik,Milanovic je jasno izjavio da je "Kosovo oteto od Srbije"

1.U pravu ste,nije Kosovo stalno bilo pod Srpskom upravom,Ali su crkve I manastiri bili zasticeni,a obican narod je mogao da zivi u relativnom miru I imao je neka prava.Sad zivi getoiziran izmedju cekica I nakovnja ( AV kriminalnih struktura I Albanskih ekstremista)

2. I 3.

Ja licno ne mislim da je moguce potpuno vracanje Kosovo pod suverenitet Srbije,bas zbog otpora Albanaca ( koji je postojao I u vreme Jugoslavije).Ali isto Tako mislim da Srbi sa Kosova I nase kulturno I versko nasledje zasluzuju odredjeni stepen autonomije.Plus imovina Srpskih firmi.
To je ovim pristankom Vucic jednostavno predao zarad ostanka na vlasti.Nedostatak balansa u ovim pregovorimaI bilo kakve autonomije moze vremenom dovesti do onog scenarija koji niko ne zeli (rat)

A ostanak AV na vlasti je poseban problem.destrukcija 100%
Preporuke:
34
8
9 utorak, 07 mart 2023 14:37
Beše jednom u Srbiji
Nekada je Srbija zbog mnogo manjih stvari pokretala svetski rat, a danas većina Srba ćuti, a "opozicija" mumla!
Preporuke:
31
1
10 utorak, 07 mart 2023 14:47
@Susjed
Kako se došlo do toga da Albanaca ima više nego Srba.
Tako što smo im mi to dozvolili.
Do 20. veka smo bili brojniji od Albanaca
I zatim sledi nož u leđa, na krilima zapadnjačke predatorske civilizacije, otimačina, vojna za sada.
Šta bi za vas bilo rešenje, zaborav, odustajanje?!?
Kada se Kosovo povrati, a druge nema, svi lojalni građani Kosova mogu ostati.
Neće za Albance biti oluje!
Prestonica Srbije treba postati Prizren.
Skupština i svi organi i simboli državnosti tamo da se presele.
Najveće kasarne, projekti, investicije, sve na Kosovo. Pa da vidimo!
Preporuke:
28
4
11 utorak, 07 mart 2023 14:50
Zabrinuti
kapa Vam dole Popo
Preporuke:
17
2
12 utorak, 07 mart 2023 14:50
Srbin
Jasno i glasno sam bar u hiljadu,1000, komentara rekao i dokazao da sam protiv predaje srpske svete zemlje.
Do dolasa Vučića na vlast 2012 godine Sever Kosova i Metohije je bio bedem protiv nadiranja i razvijanja šiptarskog okupacionog fašizma.
Onda, Vučić, bez ikakve nužde i potrebe i bez prava da to čini, predade srpski Sever šiptarima tako da je pomerio granicu na naš Kopaonik!?
To je nepobitna činjenica.
Preporuke:
36
1
13 utorak, 07 mart 2023 14:51
Susjed
Prigradski 2: Hvala na odgovorima.
Još jedno pitanje: zašto bi kosovski Albanci trebali pristati da budu zatočenici politike utemeljene na Kosovskom zavjetu? To je srpski zavjet, albanski nije. Uostalom, njihov nacionalni junak je Skenderbeg koji je ipak imao kakvog-takvog uspjeha u ratovima protiv Turaka.
Preporuke:
7
24
14 utorak, 07 mart 2023 14:54
-,-
U pravu je.
Razumni na Zapadu ne bi trebalo da idu toliko u `kušanje` Srba i njihovog strpljenja u pogledu nečasnih postupanja spram okupiranog KiM.
Krajnje pogrešna postavka da je ovaj `zamrznuti` konflikt `neprihvatljiv`. Jer, može da `otvori` i druge koji su naizgled bili konflikti `rešeni`.
A što ne ide kako treba, nije po Božjoj volji.
Preporuke:
14
0
15 utorak, 07 mart 2023 15:18
Za "susjeda"
Ako vama do sada nije jasno zašto treba da je Kosovo i Metohija u Srbiji, onda ni jednim kratkim komentarom to se ne može objasniti.
Ipak ukratko evo razloga:
1. Kosovo i Methija su srpski, deo države Srbije, davno pre dolaska Turaka na Balkan i pre Turske okupacije na tim prostorima nije bilo Šiptara.
2. Nikada na tim prostorima nije bila albanska (šiptarska) država.
3. Šiptari su vršili genocid nad Srbima pri svakoj okupaciji Srbije i Kosova i Metohije.
4. Zločin genocida ne zastareva.
5. Sadašnje stanje na KiM je stvoreno američkim NATO zločinima nad Srbijom i Srbima, dakle protivpravno. Još u Rimskom pravu postojao je pistulat, koji i danas važi tamo gde pravo a ne sila vlada:
"Ono što je nepravo stvoreno ne može postati pravo".
6. Radi boljeg razumevanja, pretpostavljam da ste susjed iz Hrvatske, pa evo primera:
Istra nikada u istoriji nije bila u sastavu države Hrvatske, a Hrvati se danas ježe na pomisao da Istra nije Hrvatska.
Preporuke:
45
2
16 utorak, 07 mart 2023 15:22
Brane
Đogo, treba delovati, treba pokrenuti narod da glasno i jasno kaže...da u ime srpskog naroda nemože niko okupatoru isporučiti Kosovo i Metohiju!

Kao nikad sloga nam je potrebna! Slogu da objedini u narodu SPC!
Preporuke:
34
0
17 utorak, 07 mart 2023 16:31
Avangard
Đogo, ni ja ne pristajem na kapitulaciju...da javno, kao narod svi to kažemo u hodu...Kome? I okupatoru i ON da čuje..."Ne treba nikad zaboraviti da se demoni mogu pojaviti u anđelskom obliku okruženi svetlošću!"

SPC da deluje, litije po celoj Srbiji...mogu da počnu iz manastira Ćelije u kome su komunisti bili zatočili Justina Popovića prof.Teol.fak.u Beogradu.Ovu zemlju su sveti ljudi stvarali.
Preporuke:
23
0
18 utorak, 07 mart 2023 17:03
...+
Ova borba, kao najvišu ima duhovnu dimenziju. Tako su govorili duhovni starci poput sv. Pajsija Svetogorca. Borba sa sami đavolom. Koji ne veruju u Gospoda Isusa Hrista, ne mogu da pobede tog prevejanog lažova i varalicu. Sila obmane je sve-oružje Antihrista i njegovih slugu. Takvima ne treba verovati. Njihov (zlo) duh se poznaje po tome što ne priznaje Gospoda Hrista...
Svima se savetuje budnost, trezvenost, oprez, kao prvi stepen spremnosti za borbu koja ne prestaje...
Preporuke:
12
0
19 utorak, 07 mart 2023 18:38
Prigradski 3
Za postovanog Susjeda:

1. Ja ne mislim da Albanci trebaju biti "zatocenici" Srpske politike.Ali isto Tako,zasto bi Srbija trebala dati bezuslovni pristanak na njihovu nezavisnost ? Sta je Makedonija dobila bezuslovnim pristankom na Evropske I Albanske pritiske?
Ovde su potrebni ozbiljni dogovori I pravni I politicki da ne bi bilo problema u buducnosti. Da citiram Cavtatskog intelektualca Valtazara Bogisica : "sto se grbo rodi vrijeme ne ispravi "

2. Skenderbegu je majka bila od Brankovica,pronadjite na YT izjave Albanskog istoricara Ardiana Klosija I Dritana Abazovica

Lep pozdrav
Preporuke:
18
0
20 utorak, 07 mart 2023 22:15
Matori
Ja video i čuo..Niotkuda se pojavi Goran Ješić i reče da je stvar završena.I reče, sa olakšanjem, da smo se najzad otarasili tog balasta i da sad možemo da krenemo napred. On reče a ja razbih daljinski.
Preporuke:
10
1
21 sreda, 08 mart 2023 08:08
Vera
Pokrenite litije, Sveti Oče, onakve kao u Crnoj Gori.
Na Patrijarha ne mozemo da se oslonimo.
Lomljenje Česnice na Trgu u Zagrebu umesto
u Patrijarsiji, domu svom ! Bozic bijaše, ranjena mladez, narod strazari, a Patrijarhu preči Zagreb,
Amerika i sve drugo.
I Sinod je izgleda mukom zamukao.
Neka ih, krenite Vi da nas vodite na put spasenja.
Hvala.
Preporuke:
13
0
22 sreda, 08 mart 2023 11:16
Dragan R
@Susjed
Svako postavljeno pitanje je i odgovor o stavu onog ko ga postavlja, ali moram da priznam da ste postavili prava pitanja.
1.Nije istina da je ispunjenje Kosovskog zaveta uslovljeno držanjem Kosova. Ali jeste neodricanjem od Kosova i neprihvatanjem legalizacije otimačine. Tačno je da vekovima nismo držali vlast na Kosovu, ali isto tako i da ga se nikad kroz te vekove nismo odrekli i zato smo opstali.
2.Šta smo ponudili Albancima i da li smo pokazali minimum volje da ih prihvatamo kao deo Srbije? To je deplasirano i prilično nekorektno pitanje,jer je odgovor na njega dat decenijama unaazad. Nismo Albancima nudili, već dali sve. Čak i ono što niko i nikada nije dao, niti će dati jednoj nacionalnoj manjini, državu u državi. Ti isti Albanci su kao deo Srbije decenijama bili Švajcarska za svoje sunarodnike u Albaniji. Ali što smo više davali to su više tražili i pokazivali veću mržnju i prema komšijama Srbima na KiM i prema državi Srbiji.
Preporuke:
11
0
23 sreda, 08 mart 2023 11:36
Dragan R
@Susjed
2.
Kako mislimo ubediti Albance na KiM na život u Srbiji? A kako misle Albanci ubediti Srbe na KiM na život u tzv državi Kosovo? Jedino silom i to tuđom, što i ne kriju, ali za vas je to očigledno i prihvatljivo i razumljivo? Kako vi, ako ste musliman, mislite ubediti Srbe na život u muslimanskoj BiH? Ili kako ste vi, ako ste Hrvat, ubedili Srbe na život u NDH? U stvari ovo zadnje je pogrešno pitanje jer vi Srbe i niste ubeđivali da žive u NDH već ste ih jednostavno proterali. Za razliku i od Hrvata i od muslimana mi i sada Albancima nudimo sve, sem legalizacije otimačine i spremni smo da čekamo da shvate daje to za sve najbolje i jedino dugoročno moguće rešenje.
3.Šta ako Albanci odbiju povratak pod vlast Beograda i ponovo krenu sa otporom? Delom sam odgovorio na ovo pitanje odgovorom na prethodno. Ako smo mi spremni da trpimo status kvo i nemamo nameru da silom vraćamo KiM koje je opravdanje da Albanci krenu u novi rat?
Preporuke:
7
0
24 sreda, 08 mart 2023 11:45
Dragan R
@Susjed
3.
Ako mi ćutimo i trpimo status kvo kojim samo gubimo a Albanci ipak krenu na Srbe zato što im ne potpisujemo legalizaciju otimačine onda Srbija mora da bude spremna da svom silom odgovori, ili ne zaslužujemo ni da postojimo kao narod i država. Da li smo spremni na to? Na žalost nisam baš ubeđen da jesmo. Zašto bi Albanci bili zatočenici politike utemeljene na Kosovskom zavetu? Niko ih na to ne tera niti ih je bilo kada terao. I kada su bili deo Srbije oni su igrali svoju "šotu" a ne srpski "moravac", imali svoje škole i fakultete i učili o svojim nacionalnim herojima. Nije livada onoga čije su ovce na njoj već onoga ko ima tapiju na nju.
Preporuke:
8
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner